Thursday, March 3, 2011

keje ooo keje...

olaaaa..^^..da lamer gile an x hupdate entry...as member terdekat aku semua da tawu kan ...bahawasenyea aku dengan rasminyea suda bkerjea...kerja katne?????kt sebuah frmasi yang dinamekan frmasi ehsan....

jangan memain..farmasi no.1 kat kelantan...hahahahahah

tapi nak dijadikan citer yang farmasi tempat aku keje nih xde farmasi ponn..kire nk jual poison2 mcm ubat batok..ubat perancang tuh xde la ea...sory yea akak2 bapok..kiteorang x jual ubat perancang kat cni....hehehehe
 pengalaman kejew kat cni...mmg xdinafikan la..besttttt!!waaa ckp same luu...dapat lak skali salesgirl sume sekepale ng aku..ng supervisor skaly...mmg xleyh blah arhh..kire mcm...ini farmasi bapak kiteorang yang punye laaa...(spe sowh atasan x dtg jenguk kiteorang)..weeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

perkare yang paling best skli ialah...bile da slah jual ubt...hahahahahha..ate..ingat kite nih tawu ke ubat ape yang nk jual...kiteorang nih bukan ahli farmasi...yang letak jugak ubat2 yang kiteorang x tawu tuh sape sowh...kitorang jual jela..kire sori laa pade pakcik2 yang sakit urat tuh law dapat ubat buasir n pakcik yang batuk dapat ubat sembelit tuh...(kiteorang x tawu....)hahahahhahaha

*bleyh bayang pakcik batuk sambil terkincit...mwahahahahahaha!!!^^^

sori ea pakcik2 semua...hahahahahhaha...^^!

lagi satu..kepade adik2 yang datang nak beli DUREX tuh..dun worry la..kiteorang x nak sebok hal korang pon nak pakai uat ape pon mnatang tuh....lantak korang la nk maen belon ke....nak buat bom air ke...tapi xpaya la nk buat muke poyo sgt smpai orang tnye nk carik ape x jawab tuh.....lagi satu..mase baya tuh kasi jela bnde alah korang kat kite..kite nak cek kod jea....sng korang nak baya..n kiteorang xprlu la nk congak2..kitorang pon xterer sgt matematik..lg2 aku la...hehehehe...mcm2 ragam orang yg datang mmbeli nih...


p/s: keyH la..nih pon da curik mase keje da dengan update blog nih.....btw..sori ea kt follower bcoz da lame x update entry...^^...