Powered By Blogger

Monday, October 18, 2010

wreSTling!!!!..(^_^!)

Lokasi: bilik kuliah 10~~jabatan perdagangan
tarikh: 18.10.2010
waktu : 2.00 pm

sebagai seorang setudent yang bagus dan berdisiplin....adelah amat penting bgi aku mematuhi waktu kelas yang bakal bermula...so dalam pukol 1.50....aku pon tibelah ke kelas...dengan harapan tak lambat untuk kuliah nnty....

 tepat pukul 2...lecturer lame subjek keusahawanan bagi program DSK 4A..telah masok untuk meminta kami mengisi borang penilaian pembelajaran beliau..sebagai seorang pelajar yang baik....sudah tentulah aku x mengisi borang tersebut...jadi aku pas kat membe2..supaye diorang isi....(takot bazir dakwat pen...pen tinggal sebatang..pensel case kne curik)..dalam 15 menet kemudian Puan tersebut pon blah......sebab beliau kate lec kite akan sampai dalam mase 5 minit lagik....

aku pon tengah shiok2 men msg...Puan usahawan terkini pon masok....setelah beliau masok...beliau mesti memulakan tazkirah dengan menyampaikan info2 terkini mengenai program yang bakal kiteorang sekelas join besok....then pembelajaran pom dimulekan...iaitu mengenai topik last bagi subjek keusahawanan bagi semester ini....

setelah potpet2...beliau bersyarah...aku buat dengar x dengar jerr...smbil men mesej....(aku memang x penah menumpukan perhatian dalam klas ok)..TIBA2!!

KELTUNG..KLETANG..GEDEGANG (bunyik meja dan kerusi terbalik kat kelas sebelah).....  
  (_ _")....macam tadika da..

puan tersebut pon bersuare.....

"ape la yang bebudak nih maen nih...hisy!!!"

(smbil2 tu berselang seli bunyik pompuan menjerit)

dengan pantas dan serentak bebudak kelas aku bersuare

"ORANG GADOH TU PUAN!!!"

puan pon berkire2 nak tengok ke taknak...yelah..beliau nak mengajar...skali kalau bukan gadoh kan sie2..tapi da ramai orang jantan mengendap kat koridor depan...die pon x sedap ati teros blah..meninggalkan dak2 klas kiteorang nak hentikan pergadohan tersebot .....

tapi..sebelum beliau masok ke kelas tersebut...aku ngan aen..telah terlebih dahulu keluar dari pintu belakang...untuk menyaksikan kejadian tersebut.....hahhahahahah!!!!

ape yang aku saksikan...2 orang wanita sedang bertindih.....dicelah2 meja...smpai terselak kain dan menampakkan perkare yang tak sepatutnya orang laen nampak....disebelah perempuan bergaduh tersebut..terdapat 3 orang sedang bersorak dengan gaye pom3 girl(memang tak nampak macm nak hentikan pergaduhan pon)..n dak2 kelas pompuan tersebut yang laen..wat x tahu jer..sambil study and dok siapkan kerja maybe................

puan lecturer pon masok dan bertindak sebagai orang tengah dengan menghentikan pergadohan tersebot....(spoil betol lah puan nih..haisyyy) (_ _!)


"STOP IT!!!!...............I SAID STOP IT!!"............."YOU BOTH DON'T SAY ANYTHING!!!"

perrrrggghhhhh..puan lecturer speaking...berabuk x macam melayu da bunyik....dalam klas xnak pulak beliau speaking...hahahahahahahaha...

pergaduhan pon tamat...(lecturer aku 2 lecturer disiplin)hohohoho.....pompuan yang berade di posisi atas terkoyak leher baju.........................nampak tuttttt!!!beliau.....hahahhaha..n yang berade posisi bawah pulak....muke merah...macam baru kene sepak..or lempang la lebey kurang...

"all of u...get out....masok klas!!"..
hehehehe..rupe-rupenyea..satu kelas aku datang menyaksikan show wrestling percume hari ni....

aku pon masok ke kelas..selaku orang yang terawal menyaksikan pergaduhan tersebut..aku di interview oleh kengkawan....untuk mengulas sedikit tentang peristiwa yang bersejarah itu xdi....hahahahaha..(lecturer masih x masok kelas sebab nak settle kes xdi)..kitorang pon ape lagi.....gosip lah!!!!

ade ugak suare2 memerli....haisy!!baru nak belajar(padahal suke klas terganggu...........ak tawla taktik korang!!!)

area 15 menet kemudian....puan pon msok dan meneruskan pembelajaran..........

setelah menyampaikan kuliah dalam 5 menet..habislah sudah topik ayang kiteorang pelajari.....

aku dengan x segan silu bertanye pade puan lecturer xdi.....

"puan!!!asal dorang gadoh???"

dengan direct puan menjawab......................

"awak nih busy body la.....apepon..pengajarannyea...yang penting sabar!!"...kalau da marah sangat..blah..xpaya layan!!!"

xpasal2 kene bizi body ngan lecturer aku...................hehehehe...tetibe rase mnyesal pulak x rakam...biase tengok lam tenet jea!!!ni live depan mate...hehehehehe

moralnyea.....bape menet sangat la belajar............kuliah x sampai 15 menet.....so..studylah....

p/s:da lame x tengok wrestling!!!!..aku minat John Cena!!!...(smbil2 wat bunyik background music John Cena 
keluar mase WWE)

No comments:

Post a Comment