Powered By Blogger

Tuesday, August 20, 2013

rayer yang tragis!!sangat2 tragis...(sile sediakan popkon dan tisu)

hallooooo..assalamualaikum....haaaaa...ade mase lapang..boleh nak hupdate belog kannn...uollsss....aku da takde arah nak dituju da nih...terpakse laa..aku bercerite..berpokpek2. kat sini...aku tak perlukan kefahaman korang untuk paham cerite aku...cukupla sekadar buat aku rase release....hek3

u know what..dis is the most terrible ever2 of raya..(hamek...speaking kelaut)....kompem malu besar cekgu bahase omputih zaman skolah dulu nih.....kepedihan kali nih tak cukup aku nak gambokan disini..so..memang takde gambo..jadi korang bayang la sendiri....

beberape hari sebelum nak rayerr...aku PUTUIHHH CHENTAAA.....mase bile aku berchenta..aku pon tak taw!!yang pastinyee...bende tuuu menyebabkan aku frust menonggeng....memang demmmm..sangat tetonggeng.....yilekkk...yilekkk..yilekk..(lagu kosong versi tamil).....tapi aku yang NAK sangat...sape suruh??!!...and phase tersebut belom habis lagi...maksudnye..sampey sekarang...belum abis edah lagi...masih lagi berkabung....hua3..ituuuuuuu belum cukup mengecewakan....

kononnye dihari rayer pertame..ingin membawe hati yang lara...pegi beraye jauh2...sekali hamek ko....kene langgar ngan budak2 mat rempit...jahanam sebelah kreta mak aku!!!sobs2....YA ALLAH....cubaan ape lagi yang dikenakan ke atas aku....T_T...mase eksiden tuuu..aku takde pikir lain....pikir kena marah dengan mak....pikir rabak duit aku...pikir camno aku nak keje??dah la aku balik keje malam2 bute.....mase tu la baru aku nak bayang...(kalaulaa aku ade laki........=_=!)....baru putuih chentaa..camno nak ade laki??!!

budak yang tengah bersepah tengah jalan..sampai tertanggal seluar tu..aku abaikan....malu dowhh!!...bukan takde perikemanusiaan...da salah korang...pastu aku nak menanggung!!puiiiii!!
datang pulak pakcik kpd budak2 pembonceng..datang2 pulak nak memekak...cakap salah aku...salah aku...salah aku??!!..what the heck is this!!!....pastu boleh pula mintak nak claim duit ubat dengan aku??!!..mase tu dengan pikir besok nak keje ngan hape....nak cekau mane duit...mak punye kuase bebelan....dengan provokasi dari pakcik yang memekak2 tuuu...aku rase macam nak tapak aje muke pakcik tu kasi diamm.....hmmmmmmmmm....aku nak repot tak nak kasi pulak...nasib bapak budak sorang lagi..reti cakap baik2 dengan aku...ikotkan aku...memang aku gelek pakcik takdi dengan keter...lebih2 pulak dia...cakap..jahanam sikit..takat tuka pintu..100 lebih??!!puiiii laaaaa....EMOSHNEL PULAK AKU!!...

sikit???pacik tu kate sikit????..kalo mak aku nampak kompem pengsan nih....

bende da jahanam aku nak buat ape??anta wokshop laa...hape lagi...ulang alik la kau pegi keje naik moto.....n sampai sekarang..naik moto..aku rase..sebulan lagi aku naik moto pegi kejerr...jatuh peranakan aku....mau taknye...da la jauh!!jalan pulak...bertampal2....da macam muke berjerawat batu...ko tampal cover dengan concealer....haluss muluss kerrr???...da macam naik kude pulak rase nyeee....tolonglaaa..kasi jalan cantik sikit....biala jalan raye secantik awek2 kelantan...bolehhh??

jalan da ghupe ini??sedap ke ko nak sprint???puiiii..marah sama jalan..asal odoh nauu!!

cakap pasal cantik...takde la aku nak cakap aku ni cantik..tapi ape pasal gambo profile pesbuk aku di share2 dalam page awek2 hot???!!whyyyyyyy??!!!....membe aku cakap....gambo tu memang cantik.....tapiiiiiiii.....komen tu cantik keee??komen negatif banyak laaa..termasuk laaa dengan komen2 pedengki2...dengan yang gatal glebek....u know gatal glebek??....tak tawu sudahh!!..dushummm2!!

deyy..padayappa....dushuuum2!!

wooooo...ini raye memang teruk ponn...dalam nak merawat hati yang sudah luke cedera parah akibat chentaaa...macam2 pulak dugaan??!!...orang katerrr....kite memang boleh belakon yang kite sangat la fine....tapi...dalam hati..mau letop2 rase...kena pulak scroll kat pesbuk..melihat kau bahagie bersame yang lain....sentap mak nak oiiii!!

yang paling mendukecitekan..insan2 yang penah aku admire di zaman kanak2..alam remaja...senang citer..insan dalam list nak buat calon laki.....dalam 10....tinggal sorang je lagi yang single and available....sumerr da betunang...berkahwin..berchenta sejak lepas rayer nih....kenape mesti FAHRIN AHMAD!!(walaupon die menari agak buruk..aku tetap admire beliau)...takkan aku nak pegi ejas fahrin ahmad???....dalam kamus idop aku..takde istilah aku yang pegi adjust nih...payah nih...umo da meningkat..camno!!..haaaaaaahhhh dengki2!!

aloo tomeyy2 tgk beliau menari..hak3

mengapa beliau shj yang masih single????ouhhh why????



p/s:aku tengah emoshnel...sekian....


No comments:

Post a Comment