Powered By Blogger

Saturday, October 16, 2010

aKu = ?????

14 Oktober 2010
lokasi: atas toto..........
waktu antarebangse:6.30 petang

pergghhh....borink giler ari niyh...xtaw mane pegi mood astro ceria aku nih!!!.........nak bercakap xde mood..nak mendengar xde mood..buat assignment xde mood....jwab test pon xde mood( jawab test ari nih...40 soklan 10 menet jer jawap.....)smpi nak update status dalam pesbuk pon xde mood!!!hmmmmmm.......

nasib bek mood nk makan 2 tetap tinggi!!!siang hari saje da 3 kali aku melantak....................hahahahh!!(^_^!)
so ary nih nk update cer sal ape eak?????hmmmmmmmmmmmmm..b u n t u~~~~( _ _")
************************************

haaaaaaaaaa!!!!da dpt....hari nih aku nk bagitau...ape yang selalu orang same kan dengan aku!!!first...yang nih aku selalu dengar dari mak aku lah......

1. aku = sarang tebuan!!!

ni yang mak aku selalu bagi taw adik aku...sebagai amaran jangan usik aku!!!huhuhuu...yela..spe x marah kalau kene usik kan???? ala...aku bukan watpe pon...paling2 koman aku kejar die(adik) keliling rumah ngan batang penyapu...huhuhuhu...and paling2 dasyat..........xde kot!!!tue aje asenyea.....sebab..sarang tebuan sebenar tu mak aku...hahahah!!!(sori mak!!!lebiu!!)..sebab..pantang bebunyik jea aku gadoh ngan adik aku..... yess!!tali pinggang hinggap kat betis!!!yahoooo.............2 belum usik ag...just maaen2 kat area die jea..kan da kene sengat!!!

2.aku = sengal..........(_ _")

ini perkare yang da biase di dengar oley cuping tinge aku yang ckup smart and begaye nih.....EYKA SENGAL!!!
oleh itu saye ingin mengucapkan terima ksih kepade semua peminat yang mengundi saye!!ibu bape,kawan2...sesungguhnye...tanpe sokongan daripada semua....anugerah ini tiada dalam genggaman saye.....
anugerah ini saya akan manfaatkan untuk menaikan lagi usaha saye untuk menaikkan lagi industri seni tanah air.........opppssss
membuatkan anda tersenyum dengan kesengalan saye!!!

3. eyka = mak nenek!!!

well...i nih pompuan....so i suke mmbebel!!!!...wen u olls make trabel...i will beleyter ok!!.........
ngat senang ka jd pompuan.....da msk penat2....korang xmkn smpai abes........bile org kemas uma..korang sepah2 kan,...memanglah makcik bebel...penat dowh....pstu buat mende2 yang boleyh menimbulkan rse x senang kpade orang laen...like smoking...rempit...drive lelaju..utk ape 2???bhye kan korang jugak....

tengok...........kan da bebel kat cni...........
pergghh...bergaye!!!

eyka = comel...^_^!...........heheheheeh

aku da taw lame da nih...xyah gtaw pon takpe...........hehehehehehe
tp...cbe cek it out pic ak..dr dulu smpai skunk!!!warrrgghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..............

bolok giler arh!!!

eyka = tomboy..

ini dulu punye cite arh....ade sbb nape ak jd cmtu...sebabnye..ak ni mangse buli..so as self defence..........kne la jd keras siket..so orang takot.....otai ni beb..........hahahahahah...tapi..duk uma..tetap kne wat keje uma mcm msk...kemas uma...terbantut hsrat nk jdik tomboy sejati!!hahahahaha....
tapi bile da beso2 nih ase cam cilake arh tgk pic ak dulu2....n memory kne bully 2 dtg balik.........bapak x suke!!!sebab 2 smpai skunk..keras 2 ade ag......wpon jejalan pkai heels..make up satu kewjipan..........style sembang n begaul..memang cm zmn mude2 dulu la.....huhuhuhu....dats y i indipendent..sebab da tebiase....istilah takot 2 de..tp segan ade......hahahahaha...kalau sowh wat pape ak x kan ckp ak takot..aku akn jwp....aku segan!!!

contoh:
kwn A: ko present taw mnde nih...
cik eyka: aku segan la...

************************

kwn B:ko pegi lempang budak 2!!!!
cik eyka:xpelah..segan ak nk lempang dy...kunk dy mintak otograf ak pulak....



p/s:sebenarnyea.................eyka = ????????

No comments:

Post a Comment