Powered By Blogger

Thursday, December 30, 2010

bikin panassssss..

huh...korang mesti tengok bola kan..suzuki aff cup..aku x penah excited gini tengok bola sebenarnyea...
kalo ikotkan ati..xde la nk tengok sagat..tapi bile terigat mangkuk ayun indogsial wat taek add aku then menyumpah seranah negara kelahiran aku nih..mau x berapi...da la crik makan negare orang...wat taek ng aku plak...

indon nih slalu bajet bagus an...mmg susa la..kalau da dasar perangai macam anjing tuh...kalau da anjing tu anjing jugak..garuda diagung-agungkan...wujud ke makluk garuda tuh???x kan....hampeh n bodohnyer la indon nih...bende nak jerit maling2..dorang yang datang negara orang and maling kat cni..sumpah ckp tuh mcm meludah ke langit..ade plak statement cakap kalau dorang bersekongkol ng amerika boleyh maju dari malaysia...hahaha..lawak2....orang x pndang amerika tu oiii..amerika tu pon idop bawah israel...yang tunjuk bingai sangat tu da knape???

skunk kalo nak maju pon..contohla jepun...mmg maju pon....citer2 sal indon sialan nih..terigat pulak mase aku dok semambu dulu....sempat la jugak aku berjiran ngan warge indog nih...nak tengok dorang bingai x bingai....depa basuh baju....kalu lalu kat ampaian dorang...seme bau hapak jerrrr..sebatu da boleyh bau...eyukkhh...cube kalo lalu kat uma2 awek2 melayu yang duk c2...lalu kat sidai depa..ape korang boleyh bau..downy 4x..downy passion..mcm softner lagih la yg kite boleyh bau..nak lepk pon senang jer aty asenyea...indon miskin xde wet nk bli sabun..kalo da xde wet sgt...pkai la sabun buku..50 sen jer seketol kot...

nk buat ikan masin...jemur kat tangge flat...tmpt teduh plak tuh..mane la dorang blaja buat ikan masin camtu kan...sampai berulat ikan tuh.....tp yang aku pelik..ulat besar jari2 kaki aku pon..mkin hr makin kurang ikan tu..seko2 ilang....depa mkn ikn tu ng ulat2 ke hape????kalo kucing aku pon..lagi demand dr pemakan ulat nih....
sebabkan da busuk sangat...satu hari tu..aku terpakse la buang kn ikan2 busuk beulat dorang tuh....ulat bpak besarnyea...sorry yer aku buang makanan korang..x sanggup aku nek tangge sambil tahan napas.....boleyh pengsan aku cmtu...

p/s:makin hari makin benci......

No comments:

Post a Comment