Powered By Blogger

Sunday, July 17, 2011

CIRI-CIRI PENGORATAN YANG AKAN DIREJECT..^^

Assalamualaikum w.t.b

whaddup!!^^..salam satu mesia kepade all the viewers and followers..today aku nak share satu entry bekenaan teknik-teknik pengoratan..yang selalu nyer di applykan..(teknik yang mane boleh dikatakan kurang berkesan untuk diapplykan pade mase kini tapi still ramai orang yang gune trick camnih)..camne aku boley terjana idea nak share topic nih??aku pon xsure gak...yang pasti bende nih la yg aku mimpikan malam xdi....(so tebukti..pompuan xde wet dream n mmpi bnde2 elok saje oke..)

korang mesty penah kene ngorat kan???(baek ngaku!!)..xkan la xpenah kot...muke market jer aku tengok seko2..kalo lelong kat pasar basah...jual ikot kilo pon msty terjual paling koman dalam 2 minggu laaa..(means kat sini..kalo korang buat jer status single kat lam pesbuk..kompem ade jer yang nak terai korang kan???betol x???....gilerr la kalo xde org terai..muke masing2 bukan stok tapai peram xcukup masak...nih muke artis..ade yang iras2 rosnah mat aris,erra pazira,taylor swift..paleng low pon macam maria ozawa..(err sape beliau yerr)..hahahaha

tapi yang aku nak share kat sini xbermakne aku da banyak merejek orang yang telah mengorat aku yer...ane ade orang ngorat aku kott..(ayat belasss)hehehehe..(^^)..tapiiiiii..kalo ade larr orang nak ngorat aku..sile simpan hasrat tersebut ea..lagi2 kalo nak gune style2 yang aku mention nih..ohhh..pelissss jangan try ngan aku..melainkan anda seorang jejake bername fahrin ahmad oke!!

First trick is..style mengorat angkat bakul sendiri..(_ _!)

(biase orang yang nak mengorat care nih..die xmngorat secare direct..but secare haluuussssss..ats tujuan..nak korang impress dengan beliau..(bapak ego..xnk mengorat la kunun..nak orang ngorat die..ahhh..blahhh la ko!!)hahahaha
as example:
situasi: anto mms pic besame moto superbike or kete evo..
HAARON AZIZI: ..nih pic i ngan moto baru i...i baru angkat bulan lepas..next month i nak amek kete baru pulak..i rase nak pakai skyline laa...xmahal mane pon..120k jerr...
AWEKS:..ohh..yeker...(dalam hati.."ade aku kesa..kalo ko kawen ngan aku..mesty ko lebihkan kete ngan moto ko..tuka sportrim..tuko enjin..modified sane..modified sini...bini kat uma..makan pasir masak kicap..)
sumber: google
situasi 2:
ROMEO SAHAK:..u taw x..semalam kampung i masok perompak..i belasah budak tuh..separuh mampus budak tu i belasah..ase2nyea..koma kot..makan pakai tiub dengar citer..
AWEKS: ..nape xtangkap anta pegi balai??kesian orang tuh..
ROMEO SAHAK:..kalo i xbelasah nanty xserik pulak budak tu...
AWEKS:..ermmmm..(hishh..kalo kawen ngan mamat nih..kalo gadoh nih..kompem angkat kaki tangan nih..silap2 aku plak kene belasah smpai koma..)...KAKI PUKUL..huhuhuhu

actually..orang menyampah kot pakai trick angkat bakul nih..riak sangat....xshuker...:p

secondly...style mengorat yang tidak serius

pernah x korang jumpe mamat nih nak try korang gune care nih....
ADNAN LUAS: sebenarnyea i suke kat u..dari dulu lagi..u cute sangattt...u nak x jadik gepren i??..
AWEKS:..actually..i xready ag lahh..i baru nak amek UPSR taun nih..i nak setadi dulu..
ADNAN LUAS: IJK...(i'm just kidding)..hahaha..i memain jela...xknla i nak ngorat u..u hingus pon mleleh lagi..da la kaler ijau..

next time:
ADNAN LUAS: aweks..i suke kat u..dari dulu ag..suke sangat2..sudi x u jadik gepren i??
AWEKS: banyak la u..i xkn terkono lagi...walaupon hingus i xpenah kering..i xkan dapat u tipu untuk kedua kalinyea..hahahaha
ADNAN LUAS: i serius nih..sebelum nih i memang ckap i memain..actually i serius..tapi u reject i..huhuhu
AWEKS: blah3....i xpecaye..hahaha..da la..i xkn tertipu oke!!:p

kan da melepasssss..padan muke!!!hahahahahhaah


thirdly..style mengorat pakai belas simpati..(T.T)


as example:
SHAH RUKH KHUN :..saye suke kat awak...
AWEKS: maaf..saya xbersedia lagi untuk becinta sekarang nih...
SHAH RUKH KHUN:..saye tahu..saye xlayak bagi awak..saye xnsem..muke banyak parut jerawat..ade bekas jahit kat montot..badan pon ade kurap ngan panau..kaki pon ade cagu..awak dan saye ibarat bulan dan bintang..awk sempurna..dahla..awak cun macam ziana zain baru buat teknik rebonding n uat plastic surgery..blahh3...


memang ko akan kene reject..ko telah buat orang rase terok dan kejam oke!!!..n tak pelik lepas nih ko akan lost contact ngan awek tersebut... 


fourth..trick mengayat gune ayat manessss..baekkk punyer...
as example:
USOP SKATEBOARD:..OHHhh awekss...wajahmu yang cun ibarat kereta  sorong baru kedai hardware  ah heng,wajahmu yang licin mulus..umpama lantai yang baru dimop..telah memikat sanubariku...ooohhh..suaramu yang merdu seumpama ibarat kentut poliponik nset samsung..telah mencairkan seluruh jiwa dan ragaku...blah3....
AWEKS: banyaklaaa die punye kete sorong....(mseti pakai trick same ngorat awekss nih)


so kesimpulannyer,nih la trick2 ,mengurat yang xseswai di apply lagik sebenarnyea...kompem arh kene rejek...sori r..ayat mengorat nih memang refer kat orang lelaki pon..pompuan jrg la plak nk mengorat...tapi xtawu la pulak kalo ade pempuan yang mengorat lelaki...kalo ade pon..trick2 pompuan gune macam citer kuliah cinte..xpon 3,2,1 cinta tu jelah...


p/s:jangan ngorat saye...xbrape nak single da weyh..muahahahahaha 
  

No comments:

Post a Comment