Monday, February 4, 2013

berpindah ke planet baru...

uolsss..da lame x hupdate blog an...(bajet ramai viewers lah khennnnnn...)

tu laaa.....aku nih staun due kebelakangan nih..sebok mencari rezeki untok anak2 sampai xnyempat nak menghupdate blog..atoiaaaiiii...aku pon rindu nak membebel sensorang...tapi apekan daya....kekangan masa..hohoho..(bapak skema ayat)

F.Y.I...aku da balik kampung...kembali menetap di bumi kelantan yang tercinta...da x duk KIEY IL tu haaaaa...xboleh masok jiwe katenyerrr la khen....

kerja pon telah bertuko....sebelum ni keje ng company GERMAN.....skunk jadi kuli batak di institusi kerajaan...bunyik macam best la khennn keje kat GOMEN nih haaaa....hakikatnya...aku sajerr yang tahu...hahahahahah...

kalau di ikotkan...facebookers yang dah friends dgn aku tawu la kot aku skrg kat JABATAN PENYIARAN NEGERI KELANTAN....a.k.a RTM....and masin mulot membe2 kat pat keje lame....jadi DJ mak nak oiiii....laen yang mak harapkan sebenarnya..hahahaha

macam senang kan keje DJ....pokpek2..macam hobi aku dimasa lapang...tapi ini sudey jadi laennn....mak kalo ngumpat memang laju mulot mak nak oii....non stop..xde noktah...tapi dalam rudio...nak aku bercakap 120 patah perkataan seminit...hapah pon korang xkan paham....katenye mak aku lah kan....macam bertih jagung.....laju semacam....susa wey nak ubah tebiat ko yang da ko amalkan sejak dari zmn kanak2 riang lagi....nak cakap perlahan..

hidup aku sentiasa berjalan dengan pantas...dari drive keta..ride moto...bercakap..berlari..semua laju...yang lembab pon otak aku siket jerrr...

aku pon malu nak ngaku jadi DJ...kunk da buat salah...malu mak nak oii...keje aku da la bejuta yang medengar....kunk kalo da salah..kan malu...orang cakap ape nak malu...biase laaa...orang normal pon boleh gagap...ini kan dalam radio..ko nak buat 3-4 kjeje serentak...(aku kan ego...xnak la nampak bodoh sgt bile orang mendengar aku).....

hmmmm..nanty la aku sambung balik...lost idea...hahahahhaha..kbai...:P

No comments:

Post a Comment