Powered By Blogger

Tuesday, August 31, 2010

pekaghe-pekaghe yang SUPER ANNOYING dalam idop aku!!(_ _!)

Ini pasal kejadian semalam lahh yang membuatkan aku dapat idea nk tulis enrty pasal benda nih.....

***********************
BUNYIK MEGHCON TYME2 DOK SMAYANG O STDY....
alkisah...semalam jighan tetangge aku membaling meghcun tande merdeka lahhh....memang x gheti bahase punye jighan .da lah ghumah jighan bawah ni ade anak kecik..memang bongok sunggoh lahh..xgheti2 ka..meghcun 2 bahaya???baghu2 nih ade beghita budak mati tecampak ataih pokok pasal stor meghcun..aku x kesah kalo depa duk maen bom 2 meletop kat tangan depa ka...ni aku dok ghisau yang aku mati sat g pasai sakit jantung punya pasai...tengah2 semayang pun buleh besilat..tekejot nauzubillah punya pasai...kalo sakit jantung memang da lama aku arwah daaaa.....

nah hamek...penangan maen meghcun!!ghasa2 x sayang dighi angpa maen lahhhh..



nk kenal ni lah megcun bola....

pekaghe nomboq 2.....HAGHI ISNIN!!!!

perrgghh..memang x buleh blah la...masa duk klntan dulu super annoying kat haghi ahad..pasal haghi ahad sekulah stat and haghi pehimpunan...memang aku malas gila lah!!!cuba ang bayang...selama 2 haghi ang boleh bangun lambat..duk dediam..tengok tb ka...lepak..online.tetiba.esok2 ang kena jadik skema..bgun pepagi..mandi..n p kelas...x santai lansung arhh!!!!siketttt pon x shiok!!!hahahahah..tp bak kata mummy aku...xdak haghi isnin...xdak lah haghi weekend nak datang.so kena la redho....



shiokk ooo tdoq aghi weekend...ghase x moh bangun!!!!

No.3...kena kejot tyme tengah dok mimpi!!!!

walaweyh..nih memang super annoying!!!tengah dok shiok2 mimpi..tetiba oghang kejot...lagi2 kejot oghang 2 sebab benda yang kite x gemaq.seperti pegi kelas n nk ckp psal benda ghemeh..aduuuuhhh..memang aku x suka!!serius!!!!

No.5..OGHANG MAKI AKU PASAL DEPA NGORAT AKU X LAYAN.....

sebagai pompuan yang diajar cagha menjaga maruah n dignity sperti yng dibilang oleh mummy aku....mummy aku ckap..kalo oghang yang ang x kenal..panggil ang...cweet2 ang lagu cencoghot..angpa toksah duk layan...
wat malu ja layan oghang ngoratkat public lagu 2..nmpak murahan kalo duk layan...

tapi..kalo kite wat derk je..lelame kan..depa kate lah..."huh...da la x lawa!!!menyombong plak!!!muke lawa x pe..nih macam TUUTTT!!! jea..ingat oghang nak ngorat sangat la 2????bajet!!!!"...
ang  x panas ka dengaq oghang yang x knai hbaq lagu 2 pasal ang????


No.6..benda yang x jumpa caghi bila nak.bila xnak..ade plak benda 2..mmg kuajaq!!!!

pekaghe ini selalu la tejadik kat aku..tyme aku xnk..benda 2 dok elok da depan mata..tapi bila nak..jenuh caghi...x jumpa2..lagi sakit kalo x jumpa teghus...pas2 bila sat ang bli yang baghu ka...pinjam ng oghang ka...bile hal da settel..ade plak benda 2..memang siott arh!!!!wa cukup x suka!!!

NO 7...calculus!!!n x dapat  buat..

mase skolah dulu..memang aku x penah suke la matematik..sampai skunk pon aku memang x suka la...tapi cukup suka bila ang dapat buat..bila  x dapat buat..sume bnda aku x leh buat....memang teghos aku x buat n tinggal teghus..maka homework math aku memang aku x buat arh!!!seb baek aku pandai...kredit gak math aku!!!huyoo...
huh!!annoying giler benda nih!!!


no.8..ceghite yang ending macam...Teeeeettttttt!!!

aku cukop pantang tengok citer yang mana ending dy macam haram!!!mummy aku slalu pesan..kalo aku membebel x puas ati psal mane2 citer...."hah!!ko jdik la director sendighi...."

No.9.oghang bwak kegheta/motor bagik signal bile da semeter nak smpai simpang!!!

ini aku pantang!!!aku punya la tecangak tunggu ang jalan pasai nak keluaq simpang..tetiba.da siket ag nak smpai..ang kasik signal baghu nak msuk!!!hisy..memang sengal lah!!!baek ang buang ja signal 2..ang duk pasang lagik buat apa?????

NO.10....MASAKAN AKU MASIN!!!

ini.no komen..my mistake..tapi aku cukop x suka!!sumpah!!!

p/s:2 kali aku x dapek post entry aku...sebab lptop tibe2 mampos n kluaq server error..da la error tyme aku da klik "publish post"...itu lagik cukop menyampah!!!

No comments:

Post a Comment