Powered By Blogger

Tuesday, August 31, 2010

siri Biler Cik NouraTykah meraban d tengah memalam bute.......


weyh...lately..aku mmg susah sgt tdoq memalam...n wktu pagi..aku adelah org ptame yg bangun....tp tyme kls..aku pling lmbt skli bgun..hahahahah..dlu bgun kol 5..skunk..nahhh!!pukul 7..baghu tehegeh2 nk mndi..mndi pon..ape lagi..lebeh kurang je lah..jnji mandi bersabun..gsok gigi n cuci muke....sempat weyh...servis pling laju aku ksi..cter psl kalut2 dok bangun lambat nih...terigat lak zaman2 aku skola tdika dulu...xpenah datang awal pegi sekolah...daghi tadika dekat JASIN smpai lah kat TANAH MERAH....oghang masok sekolah pukul 8..aku???nahhh!!!pkul 10...paling awal..pukul 8 setengah..alasnnyea....aku liat nak bangun..(giler..kecik-kecik lagi da penyegan nk bgun tdoq).....



penah gak aku tanye mak aku...contoh die lebih kurang macam nih la...

"mak...nape mak x kejut alang bangun awal pegi skolah mse kecik2 dulu???..kalau tak..mesti skunk alang pndai giler babi mak!!!..(giler babi 2 saje tmbah kasi dramatik sikit)..skarng pon da pndai..kalau dulu pegi skolah awal..mesti lagik pandai"...

"mak bukn x kejot ko...mak da kejot...lepas mak kejot 2 bukan ko x bangun!!!tapi..ko beguling2 atas tilam hancing ko 2...lepas tu temenong..tebiat ape ntah??"

oooo....baghu la aku sedar..tp macam x lojik la budak umo 5-6 tahun da pndai temenung pkir mase depan..kn???kalau aku menung pon aku pikir pe mase 2 ek...tinggi betul daye pmikiran aku..huh!!ape la nak jdik kat aku..(jadik setiausaha la kot???)..hehehehe...nsib baek mase darjah 1 sampai darjah 3 aku sekolah petang..sile lah tido smpai pukul 11 pon...mak x kesah...bile alam pesekolahan pon..aku bgun pg lambt jgk..tp..jgn x pecaye..aku x penah lmba pegi skolah...sebelum pehimpunan mesti aku da ade ok!!!
**********************************************

pehal pulak perut bebunyik tengah-tengah malam nih.....adesss..

ape lagik aku nak story......hmmmmmm

skunk lam pkiran aku..ape entry aku nk masok lam blog aku nih lepas ni.....
xpelah..aku bwt draf dulu.....bbuh tajuk...lps nih..ape topik..ku refer balik jea kat cni....(excited.mate dah beghat)

  • ceghite pasal family aku...menarik!!!..(mesti sorang 1 page punye ceghite)
  • ceghite pasal pemainan aku mase kecik2..(wahhh sonotnye zaman budak2 dulu)
  • ceghite zaman aku men sukan dolu2!!(nih pon cweet jgk)
  • ceghite psl transformasi dari tomboy kepade gugurl..(best ke??)(-_-")
  • ceghite semase arwah abah da nk meninggal..(sedey nih..xpe2!!)
  • ceghite pasal lelaki yang paling cinabeng dalam idop aku!!!
  • ceghite pasal bende ape yang aku x suke...n reasonnyea..
  • ceghite pasal sweet memory...(kalau ade lah...)
daaa...stkat nih 2 jea ade lam otak aku....skunk tyme utk shut down!!tdoq....

p/s:ari nih setelah bebulan aku bukak acc fb aku..bru ary nih balak membe aku nk tegoq...(katenyea aku makin cun....wahahahaha..so dy x cam...)

  • baghu boleyh post entry neh...wahahahahah!!!!!...skunk pukol 6.25p.m!!!













No comments:

Post a Comment