Powered By Blogger

Sunday, September 5, 2010

unForgetabLe MomEntS w!f mA houSeMate!!!

entry yang cweet ary nih dituleh untok didedikasikan kepade shume housemate yang tersayang!!!...sangat sedey untok bepisah dengan kowang....mengenangkan kowang da nak tinggal aku sebab nak balek kampong memasing...so jom lah same2 kite kenang moment kite besame2.....



**********************************************
1.SAAT AKU MASAK UNTOK KOWANG......
saat nih paling best..especially bagi cik akma..sebab dy suke makan......n yang paling best..sedap x sedap kowang tetap telan....walaupon masakan aku x la sebest masakan kt food court kat depan kondo kiter nih????(food court ke???)....n bile masak 2 mesti kite masak sensame mcm besok ade kendurik kawen JAJA..bile sedap msakan 2..mstilah sebab air tangan korang kan..walaupon korang just tolong potong bawang....

skunk x leh masak..sobab gas xderk.....so???bile mau to4 itu gas???

2.SAAT KITE BERSAME-SAME MENGANJENG SESAME HOUSEMATE....

saat ini adelah pling best..sebab bile skali seseko da bukak mulot...mule lah ade yang gelak beguleng-guleng..
ayat standard yang kite slalu gune...
situasi 1:lepas aen mandi

IKA: ain..ko nmpak mkin cine lah!!!!
AEN: vodoh ika!!!..menganjeng.........haish idop mati aku kat sini asik kene ngnjeng jea..
IKA:sumpah x nganjeng.....ko memang macam cine!!!mualaf ek????

situasi 2:lepas pinjam barang

IKA: cida..nak pinjam blusher ko...hehehehe
CIDA:ameklah yunk..memang aku beli 2 untok kongsi ng kau.....
IKA:mekaceh cyg!!!
CIDA:xpe...membe2 x bekire............

situasi 3:aen mandi lelame...

IKA:aen...ooo..lme tol mandi... kua2 muke tak macam siti nurhaliza jugak...
AEN:aku saje mandi lelame...nak sowh ko tunggu lelame....lepas 2 boley dengar ko nganjeng aku....
IKA: ko wat mende je dalam 2 lelame???(soklan bodo...da taw org p mndi..tanye lagik)
AEN:aku tengah kire bape lai baju aku kat dalam almari....(almari lam bilik air??)

banyak ag kalo nk tuleh..kunk..x nyempat nk citer bab laen......heheheh

3.SUPRISE BESDAY AKMA!!!!

ni pon memang moment yng sangat cweet..sebab pelakon utame nyea adelah aku....n diya...sangat sonok dapat lempor telo kat akma...jadilah mek klate goreng rangup..hehehehe...pelakon pembantu wnita terbaek..si cida lah...hehehe...(besday terakhir untuk kite celebrate sesame)

4.BILE SUME TERTINGGAL KUNCI UMAH!!

nie lagik best...sebab bile da seme tinggal kunci umah...alamatnyeaa...pintu 2 terpakse dipecahkan...spe yang kene pecah kan???aku jugak..nasibbaek tendangan aku super power....skali tendang leh pecah pintu...n bile kite lupe lagi...sesame la bersadai kat tangge......tggu pintu2 terbukak sendiri.....



5.tyMe kiter dpt MSG dr Klas Rep kate klas bataL...

ni yang paling sownok....so bile liza o jaja dpt msg tengah malam o pepagi bute....kite dengan excitednyea tanye..sape msg kowg???
n bile taw kls kensel..yang nk tido awl..sume pakat x jadik!!hehehehehe

6.SESI BERPANTUN BERSAME JAJA AND AEN..

ini lagik la seghonok...korang berpantun memang xleh blah..kalo pantun org pnye ending a,b,a,b..tapi kowang tibai x,y,z...da la ntah pape punye panton...kesian liza nk tido..kejadah hape pantun tetengah malam..

anak ikan dalam perigi,
anak buaya dalam paya,
tilam bantal sudah terbentang..
agak2 bile korang nak tido..

camtu lah lebeyh kurang pantun jaja...hehehhe




p.s: suda kembali ke kampong halaman..selamat ari rayer....^_^

No comments:

Post a Comment