Powered By Blogger

Thursday, September 23, 2010

ciri-ciri lelaki idaman saye.....

sesungguhnye seorang manusia x penah larik dari keinginan untuk berkeluarga..hidup berteman...berkongsi kebahagian,suka duka bersame orang yang dicintai....(NI SEME GARE2 DAK2 NI TUNJUK VIDEO PERKAHWINAN FAIRYTALE....TGHOS GHASE NAK KAWEN!!!!)....hehehehehe....so kat sini saye ctatkan ciri2 lelaki yang aku carik untuk wat laki...sape ade kriteria???sile2 isik borang..wahahaha.....



**********************************************************************************
no 1. yang tahan dengan perangai aku yang


cukop allergic dengan lelaki yang

  • kunun2 manje...(gedik)
  • pengotor
  • kepale otak kunen
  • baran...(kalau dapat yang baran..perang dunie ke 4 la kalau bertemu baran aku)
  • merokok depan aku..
  • mulot xde insurans(celupar)
  • penipu
n0.2.....pandai masak.......

yang ini aku suke sangat..sebab baru la same ng arwah abah aku....pandai masak!!!!!orang pandai masak is romantic...aku penah dengar satu ayat dari magazine (CINTA BIASE:beri makanan yang enak2 kepada orang yang disayanginye...CINTA SEJATI:sanggup sediakan makanan untuk orang yang disayanginya)
lagipon..same macam aku..aku suke masak and makan...so kalau orang 2 pandai masak..kan romantik 2..masak same2...tolong-menolong kat dapur...hehehehehe

n0.3....membahagiakan...

ini yang paling penting...xkire ape pon....walau x pandai masak...kalau membahagiekan y not???aku perlukan orang yang membahagiakan aku..kerana...bahagia itu satu yang sangat indah... ciri-ciri orang yang boleyh membahagiakan:-
  • who always make me smile..
  • always ade bile diperlukan..
  • bersame ketike susah mahupun senang
  • yang memaafi bile kite buat salah..
  • yang mengajar kite menjadi orang yang lebih baik...
  • tidak pernah under estimate orang..
  • x judge orang sesuke hati..
  • memahami
  • mencintai kite ape adenyea...
  • menipu kerane menjage hati(kalau aku xyah tipu sebab teros terang is better)
no.4...x poyo!!!

nih pantang.....lelaki poyo???poyo ertinyea..selalu kelihatan bagus..
memang la kite suke orang yang bagus..sometimes..it will look fake....so..y not just be yourself...because people are not perfect....kalau ade kekurangan 2...biaselah...nih menipu orang dengan berlagak boleyh...anything he can do......kalau sebelum jadik teman idup menipu??lepas kawen????jdi diri anda agar orang laen dapat kenal anda seperti yang sepatutnye....


no.5..penyayang...


  • suke budak-budak(pandai maen ngan budak2...jage budak2)ciri2 suami yang bagus...sebab isteri sibuk urus hal rumah tangge..laki kene jage anak..hehehehehe
  • suke kan binatang...orang suke binatang adelah orang yang penyayang....
no.6..xde hobi2 yang kebudak-budakan seperti:-
  • suke layan kartun
  • suke maen game(p.s...game komputer)
  • suke kumpol toys or gadget
  • suke kumpul mengumpul(takot suke kumpul binik)
no7...yang taw ape yang aku suke n aku xsuke...

orang yang macam ni betol2 care psal kite..taw ape kite suke n ape kite x suke...ambil tahu dan caring is penting rite???

no.8....biase dan mempimpin ke arah kebaikan
aku suke orang yang biase..sederhane dalam segale sudut..rupe..perangai...dressing..lifestyle..XSUKE LELAKI YANG OVER!!!

No.9...NORMAL!!

bukan gay or biseksual!!!menjamin keturunan yang berkualiti..hehehehehe

no.10...beragame dan bermoral

ciri penting bagi melahirkan sebuah keluarga yang bahagia dan berakhlak...

********************************************************************************
ni ade la ciri2 lelaki yang aku carik...sape2 yang ade sikit2 ciri2 yang aku suke...sile2 lah asah perkare tersebut...mane tahu ade jodoh...hehehehehehe

p.s:ni seme gare2 video xdi!!!!

2 comments:

  1. kadang-kadang ciri-ciri idaman yang kita nak tu tak dapat dipenuhi oleh pasangan kita. yang penting saling melengkapi dan saling menyayangi.
    terima pasangan kita apa adanya.
    ini cuma pandangan saya. :)

    ReplyDelete
  2. and kadang kadang apa yg paling kite nk tuh la yg kite x dpt :)

    ReplyDelete