Powered By Blogger

Saturday, April 9, 2011

~~kentut~~

kentut???orang selalu samekan dengan perbuatan yang kurang senonoh and x sopan lansung..lagi2 kalo awek2 cun yang kentut....ehhh..kemon laaa...kentut tu nomel laa...seme orang kentut kot...and kentut memang xdak la plak yang bau wangi..kalo wangi...da lame orang jual kentut tu...
klik cni kalo nak taw cmne kentut boleh berlaku..^^ 



example:
"saye nak kentut..saye nak kentut....pat2..sape nak hidu..bayo singget sorang!!!"

kalo gitu gayenyea..kompem laa pefume da xjual kat kdai2..kentut jerr harum....hahahahaha..kalo orang tuh bau wangi semacham...mesti bru lepas kentut nih.."errrmm haruuummmm..i like...." wtf??

reason aku tulis entry camni hari nih bukan sebab aku terkantoi kentut depan orang k...bukan2...sebab aku nak muhasabah diri sebab aku suke gelak kat orang yang terkentut...padahal..sebagai insan nomel..aku pon kentut ugak...but silent laa...(perrgghh..susa weyh nak uat confession mcm nih)..yela..silent tuh sebab sebagai gadis aku kne la cover2 cikit..barula sopan....


 usop wilcha kentut!!!..part paling lawak dlm citer kak limah

errrr..so kepade membe yang aku gelak guling2 pas korang kentut..sori k....xsengaje..sebab kentut korang bunyik kelakar..ape kate len kali korang silentkn kentut korang..or uat vibrate jerr...(mcam nset plak)..tapi aku xde masalah kalo korang na loud speaker kentut korang tu..but make sure la..nada dering tuh polyphonic kerr..true tones ker..merdu ckit aku nak dengar...

tapi tu laa orang malaysia nih...kalo da kentut tu xnak mengaku...padahal kentut tu kan satu habit yang normal..bak kate lawak jenake yang penah aku bace laa..


orang canada kentut cakap.."apologize me.."
orang america kentut cakap.."excuse me.."
kalo orang Malaysia......."errr..not me..not me"

tetibe ade bau jerr...hahahaha..kne pulak kalo baru lepas makan telur ke..derian ke....hamekk korang..memang best dan masyuk laa bau nyea..so moral kat cini..kalo nak kentut tuh..sile la..xde masalah..just tulung respect n alert kat orang sekeliling..maybe ade yang x selese dengan nada dan haruman yang dipersembahkan....^^..

p/s: aku xpaham orang boley uat jokes pasal kentut nih..dengan pemberian kentut kepal laa...kentut kat muke orang laa...mane laa manners korang....huhuhuhuh..(aku penah kene kentut kepal/genggam..(_ _!)..)

No comments:

Post a Comment