Powered By Blogger

Sunday, June 19, 2011

biler aku bajet berani..huhuhu......(_ _!)

assalamualaikum...wehhhh..da lame giler x hupdate belog kan...hahahahaah...bulan lepas bizi siket..sebab memeningkan kepale untuk persiapan menghadiri majlis konvokesyen...pastu dengan mood bercampu baur nyerrr...al-maklumlah..macam jatuh cinte untuk kali ke dua..tapi dengan orang yang same..hahahah..soo..sebok siket ngan encik pakwe...

tmpat keje pulak ade protokol baru da...xbleyh la nk mengon9 kan diri sangat...huhuhu..sedih betol..tapi arini ade setori siket nak share ngan viewers2 kesayangan aku nih...korang penah maen tak game the house 1 & 2???
 the house 2 game..credit to google
kalo yang pernah maen mesti pernah test keberanian korang...aku baru jer khatam game nih sebenarnyea..so nak share la siket experience aku maen game nih....

game nih sebenarnyea bukan best sangat...maen klik2 banyak kali jugak la..smpai nek cramp jugak la jejari2 aku yang comel nih...kadang2 naik cemuh jugak la..klik2 sebab xsabar nak masok level seterusnyea..tapi ape yang best pasal game nih...dy mampu menaikan kadar adrenalin dalam badan aku...syarat2 korang nak maen game nih..kenelah maen pada waktu yang sunyi,gelap dan....pasang speaker kuat2...tapi buat penghidap saket jantung..dinasihatkan..janganla maen game nih kalo korang masih nak hidup di alam yang fana ni...

tapi environment dengan sound effect game die memang hebat laaaa...serammmmm doh!!!setiap bilik yang kite lawat..ade kejutan  yang tersendiri..yang mampu meluluhkan jantung korang sekiranya jantung korang x kuat....dari imej yang menyeramkan..dan tulisan berdarah,potret berdarah,bayangan2 hantu....perghhhhhh..wa salute orang maen first time boley maen dengan muke selambe dalam enviroment yang aku cakap ni..tanpe ade tekejut2 bile hantu tetibe muncul and maen ciku cak ngan korang....T.T

aku maen game nih..punye la maen...xlepas2 jugak..smpai one day tu aku balik keje tengok adik aku maen..tapi dy x lepas jugak ke bilik seterusnyea..so aku ajar la die klik mane2 item yang patot dy klik...smpai part aku xlepas pulak2..dy boleh mengharungi dengan jayanya...tp adik aku yang lelaki pon ttup mate weyh mase maen bnde alah nih..aku teman die kat sebelah pon die seram lagi..punye laa adventure nyerr game ni...aku sebenyarnyea stuck kat bilek second last da...
alrena roushe credit to google

once adik aku da smpai level last..aku pon nak tengok la jugak..ape yang misteri sangat pasal kematian ALRENA ROUSHE nih ha....(klik kalo korang nak kenal sape minah ni...)..sekali da hampir nak tamat..nak tunggu masok special room..aiikk..si alrena nih da menampakkan entiti beliau..so aku dengan hati waja nyea..tutup telinge and menyorok belakang adik aku...adik pulak..tutup mate..sambil curik2 intai...hahahahah..

AKHIRNYEA.....................

"alang..hantu da xde...."adik aku mule bersuare.....
"laaaa..antu pegi mane pulak???"..aku tanye dengan penuh kebingngungan..
"adik da pangkah la...kite maen siang hari laaa..xtakot siket..."jawab adik aku dengan muke cuak...

cehhhhh..buat penat jer aku tunggu die balik semate2 nak tengok special room..huhuhuhu

so conclusionnyea..aku dengan adik da menamatkan game...tapi bukan dalam suasane seram la...hahahahahah...game the house 1 xla seram mane pon..tapi the house 2 tuh...boleyh tahan la seram die...(memang seram pon...)....so kalo korang bran..maen la game nih!!


p/s:still survey2 ag game seram macam game the house 1 dan 2..^^!

No comments:

Post a Comment