Powered By Blogger

Thursday, June 23, 2011

biler aku da mule berangan...

asssalamualaikum w.b.t

haiiii la badan..bosan betol keje..da bosan duk melanguk tu..aku mule la pasang angan-angan..da name pon kaki berangan....hahahahah..think positive okeyh..everything yang kite capai is bermula dengan niat and angan-angan..so x salah berangan...
but..................

APE YANG AKU ANGAN-ANGANKAN TU.......xmendorong aku menjadi insan yang lagik maju dan berdaya saing serta BERWAWASAN 2020 PON...
biase ape yang aku angankan macam dalam citer hindusetan laaaa.....tapi bile pikir-pikir balik...ade jer plot life aku yang da macam citer dalam tb tuh...

as example..dulu aku bajet aku ni ANJALI dalam citer kuch-kuch hotak hang!!!...yelar..memule anjali yang dilakonkan oleh kajol tu..kunun2nyea TOMBOYA la katekan...da feras tetunggeng dengan si RAHUL (shah rukh khan)..balik kampung jadik pmpuan ayu lagi sopan santun...lame2..si rahul tu pon jatuh cinte balik dengan si anjali yang ayu lagik jelita tuh..muahahahaha..
persamaannyea...dulu aku pon tomboy..akak aku pakai mekap..aku pon cakap.."eeeuwww..ape kelass mekap..rase macam pinggan melekat kat atas muke...gelilah!!!..nak lembut2 bajet ayu..HAHAHAHAHA"
now......aku xboleyh kua rumah xpakai mekap..aku rase serabai sangat...and dressing tu bapak ladies abis..huhuhu..sape tahu..kan da temakan ayat-ayat aku sendiri...tapi kalo takat dressing pompuan...tu kalo da kasar tu xleyh nak buang..u r wrong..aku da tottaly cweet gurl right now..cume aku bawak moto mrempit tu jer  macam jantan..hahahah...skunk aku da hebat bab masak memasak and nursing baby...kire pekej lengkap seorang wanita yang dicari la..muahahahaha...:p


next...aku berangan yang aku nih UGLY BETTY......then tetibe berubah jadik pompuan cun..yela..kecik-kecik..mase aku mude..aku hodoh kot....da la hitam legam...india pon kalah..dressing tah pape..tomboy la kunun...dengan rambut pendek jer memanjang..xde fesyen laen...orang cakap..fizikal xpenting..janji aty mau baek..hah..xbole pakai seme tuh...sebab fizikal aku tu la yang aku jadik mangse buli di sekolah...sebab tu aku suke back up orang yang xde self confidence,macam malu dengan fizikal die..becoz..aku paham ape yang dorang rase while kene kutuk2 tuh...giler aku nak diam jer orang kutuk2 aku???aku belasah ko pai mampos nnty!!!skunk dengan mekap yang stebal 3 inchi..telah berjaye membuat mate2 jantan yang brengsek tu mengorat haku....hah...ade aku kesah...sape yang kenal aku..mesty cakap.."ko nih sengal laaa..."aku lagi prefer  bekawan dengan orang yang xkesah pasal rupe aku..janji die senang dengan attitude aku yang sengal xbertime nih...yang takat nak berkenalan dengan lebih rapat...sebab tengok pompuan cantik..hahah..ko boleyh blah la weyh!!harap maaf...


da la...tah pape aku mengarut lagi kunk...takat sini dulu..ade idea terjana lagi..aku taip la lagik.....


p/s:nak sambung berangan lagik...lalalalalaalal..^^

No comments:

Post a Comment