Powered By Blogger

Sunday, October 10, 2010

Cik Eyka Vs. Meon......

lokasi: Kondominium Semambu Block A201
waktu: 3.30 pm~~~ 10/10/10 (tarikh datuk Dr,Sheikh Muzaffar Kawen)

ni cerite siang xdi punye cerite..tapi x taw nape aku rase nk kasi taw 1 dunie bahwe aku telah bejaye mengalahkan 2 ekor makluk yang digelarkan meon....

aku memang x boleyh blah dengan makluk ni sebab aku penah kene kokaK(gigit) dengan makluk ni mase aku berusie 5 tahun......gare2 beliau...aku kehilangan seliper aku pade waktu 2....jadik bile melihat makluk nih..aku trauma dan ase nak sepak makluk nih laju2 kalau dapat!!!


nak dijadikan cerite...siang hari xdi..semase aku tengah shiok on9 ym(yahoo messenger) dengan membe aku.....tetibe aku dengar bunyi plastik yang dikelebek dari belakang....

dan tanpe segan silu nyea..beliau sedang memegang plastik roti yang berade di atas meja..dengan muke seolah-olah tersenyum ke arah aku....manakala..seekor lagi..seperti sedang menjage line...(macam orang jahat  tengah cover line membe tengah wat jahat la) dari luar tingkap....

dengan kadar adrenalin di dalam badan aku yang cukup tinggi....aku bangun dan menunjukkan muke HULK yang paling bengis yang boleyh aku buat terhadap mereka bedua itu.....
ganas x???

tapi...malangnyea....beliau memandang aku...sambil menunjukkan muke beliau yang paling bengis dengan gigi taringnyea sekali.........

"ah sudah!!!!"jerit aku dengan penuh ketakotan.....aku pon membuat pergerakkan KAMEHAMEHA..sambil mengeluarkan kuasa dari telapak tangan aku......tetapi KAMEHAMEHA bertukar menjadi RASENGGAN!!!!(tipu jer nih)....aku sedang berkire2 nak capai objek yang berade paling dekat dengan aku....iaitu....

ape yang aku nak baling????

LAPTOP???(kaye sangat...xboleh)
HANSET????(pon xboleyh....)
TV???(berat sangat...........)

last2 skali......aku capai bantal aku............hahahaha..lalu aku baling kearah meon2 tersebut...beliau pon blah sambil meninggalkan roti yang rupe-rupenyea hanya tinggal kulit saje!!!('_'!).....(_ _").....hmmmmmmmm
(menyesal aku!!!)

meon tersebut pon blah dengan berat hatinyea...sambil membuat muke paling dendam dengan aku......
 "eh!!meon nih....pandang2 gua plak!!!"...tanpe disedari...gua mengambil kerusi plastik berwarna merah yang berade di meja makan lalu aku baling kearah meon tersebut...lintang pukang meon tersebut blah!!!

skli lagi beliau berada di tingkap rumah tempat di mane beliau masuk..dan menunjukkan muke yang paling bengis seperti yang telah beliau tunjukkan kat aku memula xdi!!!

dengan sentap...aku sergah2 meon 2!!

"SYUHHH!!!!SYUHHH!!!" seperti nenek aku halau ayam dari halaman rumah....aku pon berbuat begitu...
meon tersebut memang dengan berat hati msih lagi berkira-kira sama ada mahu blah atau masok balik kedalam rumah aku!!!

'CAITTT!!!INI MEON SUDA MELAMPAU!!!"XNAK BLAH EA..........!!!RASEKAN...ZANKPAKTOU AKU!!!!HAHAHAHAHA..(sambil mencapai penyapu rumah kaler pink)


aku pon menghempok beliau dengan ZANKPAKTOU yang berade di tangan..............seekor terjatoh kebawah...dan seekor lagi panjat ke tingkat ats!!!!

TAMATLAH SUDA KEKUASAAN MEON2 DI KONDOMINIUM SEMAMBU
KERANA TELAH DIKALAHKAN OLEH SAILOREYKA MOON!!!

hehehehehe..................................

-THE END-

No comments:

Post a Comment