Powered By Blogger

Thursday, October 21, 2010

maU ader StYle~~

lokasi: atas toto nunun..ruang tamu..
waktu: 2.35 pm
tarikh: 21 Oktober 2010

kite hidop law buat ape2 pon mesti mau ader style kan...............2 sebab style diutamekan so u all ade identity diri sendiri........bile pikir-pikir balik.....setiap orang ade gaye@trademark@style diri mereke sendiri...macam aku..aku ase style aku yang unik dan mesti xde orang yang buat style aku uat ialah tyme

AKU GOSOK GIGI....


apenyea yang xsame dengan orang laen????orang laen pon gosok gigi jugak kan????.........
haaaaaaaa...ade bezenyea...aku kalau gsok gigi...mesti sebelah tangan lagi menongkat kat dinding..sambil
kaki disilangkan...(macam penjahat lam cter tyme tengah buntu memikir)...amacam????bergaye x care aku gsok gigi????style camnih aku uat pagi2 bute ajer..sebab aku bertongkat 2...sebab aku ngantuk!!hehehehhe...gosok gigi pon mesti ade style maaaaaaaaaa......tapi lame2 da jadi tabiat....hehehehehe..

TYME COVER MALU.........

cover malu 2 ade lah perkare biase....macam la korang x penah terpeleot ke???kannn...kalo terpeleot sensorang xde hal....ni terpeleot depan orang ramai...lagi2 dpn geng2 lelaki yang tengah mengusha..(huh!bajet lawa sangat la....)..pastu dak laki mesti akan buat sound camnih....

"e ehh..." or....kalau orang kelantan.."yakkkk!!!"

so bende nih berlaku kat korang..ape korang buat?????.........haaaaaaa..kalau bende2 macam nih berlaku kepade cik eyka.....(cik eyka kan ade style.......)..cik eyka jalan macam biase jer dulu then...akan pusing...buat2 behenti..and patah balik kat tempat terpeleot xdi...(kalau dengar2 suare2 sumbang tu buat xtaw  laa...)..make sure mase tu korang pegang tisu or duit...then tunduk..and cakap kuat2 cikit...."ey ehhh!!!50 hengget!!"....orang kompem senyap punye....hehehehee..dalam usehe untuk melupakan situasi pertame yang memalukan tadi..kite kenelah create situasi kedua yang gempak..jumpe 50 hingget 2 kire gempak la....mule2 terpeleot 2 orang akan ingat...malang..kesiannyea..tetapi jumpe 50 ringget..kire bertuahla..terpeleot..jumpe duit...


KASUT TERTANGGAL...............

bende2 macam nih selalu la berlaku kat cik eyka..sebab cik eyka akan pakai kasut besar sedikit dari size kaki..kerane..kat kedai xde jual size 3.5 inci.....so pakai la saize 4...so agak loose la jugak kasut tu...so kalau tertanggal 2..itu adelah perkare biase bagi cik eyka....kadang2 heel kasut tersangkut kat penutup longkang..........so penyelesaian yang penuh style adelah....kalau depan orang ramai..korang cakap la.....

"dah name aku pon nur cinderella!!!!...nih petande jodoh aku da dekat nih...ni la yang nenek aku selalu pesan.......kalau kasut cabut depan orang nih..orang tu jodoh aku..."

.tapi make sure mase tu membe2 korang ade kat sebelah la...jangan cakap sensorang plak..mmbe2 mesti tolong cover jugak punye....klau cakap sensorang tu...makin la parah plak kene nanti....


so..dalam usehe untuk mendapatkan style 2..korang mestilah tenang and sempoi.....ok????..orang gedik@bimbo........gelabah or bajet..memang x dapat uat punye.........

p/s:kalau sudu terlepas dari gengaman mase makan kat kedai.....buat derk ajer...campak lagi satu sudu..then makan ng tangan.....
(_ _")...hehehehe

No comments:

Post a Comment