Powered By Blogger

Tuesday, October 12, 2010

TiRu~~~~(^_^!)

lokasi : Bilik KuliaH 10 JaBatan PerdagaNgan
waktu antarebangse: 1425 @ 2.25 petang..

hari ni aku ade test paper entrepreneurship....subjek nih bapak la byk nye bende kne menghafal................
maka disebabkan kadar kesediaan aku untuk mnghadapt test pade hari ini adalah agak kurang.....(orang stdy...... aku??? YM...FB..)..maka aku dengan nekadnyea...membranikan diri untok membawak HANTU@TOYOL@ANAK masok ke bilik peperiksaan.....

setengah jam sebelum test dimulekan..aku ng liza pon melangkah msok ke kelas........seperti biase lah...suasana pelajar yang bakal meghadapi examination...suasana kelas agak sunyi.........dan mulot dorang terkumat kamit menghafal nota2 yang disediakan...kononnye depa stady la.....

AKU PLAK???dengan nota yang disediakan....aku kate kat membe2.."agak2 bwk msok toyol PUAN perasan x ??"....da alang2 nak meniru..x paya la duk selak sangat nak study........kompem2 ko leyh jawab punye.......agpon..nak meniru perlukan ketenangan.........so aku merilekskan diri aku dengan memasang earfon di telinga sambil nyanyi lagu pebret aku.........

dan dak2 klas maseyh lagi membizikan diri dengan menghafal nota2 yangdibuat~~~

tetibe Puan lecturer pon melangkah masok ke klas.....tanpa banyak bicare beliau mengedarkan question paper....

sile sediakan test pad anda yea..x paya banyak......... dalam 2 helai jer....soklan senang jea....

alah puan nih..bagi die senang la...bagi kiteorang???

sambil2 aku keluarkan test pad..aku pon keluarkan nota yang disediakan dan aku selit dicelah2 test pad aku.....HAHAHAHAHA!!setan~~~~


dengan konfidennyea aku menjawab soklan tersebut sambil meniru-niru TOYOL yang aku bawak mase test......tapi x semua la yang aku tiru..aku pon ade yang aku stady.....ade yang aku igt...tapi~~question no 1..yang membawe 5 markah...da la aku x letak dlm nota...bace pon x........haisyy!!!! (_ _")..xpe2 kite move on dengan next question!!!

tetibe PUAN tersebot keluar menjawab panggilan telefon....

PERGGHHHH....memang heaven la bagi seorang pembawa toyol mcm aku!!

aku usha line..tengok kiri kanan.....................................ape yang aku nampak!!..........membe2 klas sume pandang kiri kanan smbil bincang2 pulak.........ade yang membelek2 nota yang dorang buat semase dorang stady..wahhhh!!!siap passing2 lagi.........

lah!!!baek xya stady selok2!!!meniru jugak............hahahahahaha

3 minit yang berharge telah berlalu~~~PUAN kembali ke dalam kelas....sambil mengusha telefon beliau........dak2 nih still lagi usha kiri kanan...........aku wat muke rileks sambil meniru nota aku....hahahahaha

nak meniru takot!!!hehehehe

tapi..bukan seme bnde aku catatkan dlam toyol aku..........aishhh...banyak pulak yang x msok dengan nota aku....x boley jaadik nih....nih kene bukak modul ni..law x..........rugi 9 markah...banyak 2!!!!

dengan konfiden nyea..aku membukak modul yang ade kat bawah meja...dak2 kelas sume pandang aku...
lalu dengan pantas aku copy sume2 jawapan yang ade!!!!sambil pandang kiri kanan...aku senyum ke arah membe2..(mood:sajer menganjeng dorang..sebab aku berani)

5 minit kemudian~~PUAN pon bangun lalu masok ikot pintu blakang..dan port baek punye kat blakang.........

MASE TINGGAL 30MENET LAGI...SAPE YANG DA SIAP BOLEYH HANTAR DAN DIWAJIBKAN PULANG!!!

alamak!!!!da xleyh meniru da la....hisy....siot betol lah!!tapi soklan yang ade aku masih jwab dengan konfiden......(aku x la bebal sangat~~~kurang konfident jer..2 psl meniru)

aku merupakan orang yang ketiga men'submit' paper test aku....hahahahha..terer x???

semase dalam perjlanan keluar..dak2 kals pandang aku.
.soklan no 1..ape jwpn dy???
aku pon hentam soklan yang 1..
dorang yang stdy leyh tanye aku............haisy.!!!..

PUAN 2 pandang jer aku mse dak2 ni tanye soklan pade aku....ak blah dengan senyum sambil wat muke..

sori guy..puan tengah usha aku!!!


p/s:JANGAN MENIRU MSE EXAM!!!KALU KANTOI NAYA KORANG!!!!...STADY LA DENGAN JUJUR..X RUGI PON!!!

No comments:

Post a Comment